Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 6 februari 2010

Möbler

Jag råkar vara jätteintresserad av möbler. Det är ett tidsfördriv jag håller på med medan jag väntar på att få börja med injektionerna. Jag surfar på möbelsidor dagarna i ända. Så ofta jag har tid i alla fall.
Min kompis designern har gjort en helt fantastiskt snygg hylla som jag hoppas att fler gillar. Eftersom den inte bara är snygg och finns i ett otal färger, utan även är funktionell i de flesta miljöer så tänker jag passa på att göra lite reklam för den här:

WE DO Swedish Design & Development

Länken går normalt till deras webshop men det är ju möbelmässa i Stockholm snart så just nu vill de visa var de finns på den. I vanliga fall går det att shoppa på länken.
Hyllan hittar ni även på Posh Livings hemsida.

WE DO säljer faktiskt soffor från svenska Sits också. Det ska jag förresten tipsa bästaste bästisen om. Då blir hon nog glad. Hon som letar soffa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar