Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 8 februari 2010

F'låt

Nu ska jag uppriktigt be om ursäkt för min ganska grova tankar angående kösystemet... Jag är alldeles för ledsen för att skriva normalt upptäcker jag. Förlåt om jag upprörde någon. Nej, ingen har hört av sig till mig angående det.
Det var verkligen inte meningen att klampa någon på tårna så jag hoppas att jag inte gjorde det. Jag vill bara dela av mig av mina känslor och hur tankarna kan fara. Så blir det ibland men det är tur att man är människa. Vi kan faktiskt förstå våra handlingar och förklara dem. Och be om ursäkt om det behövs och jag tror att det kan behövas så att inga missförstånd uppstår.

Så känns det.

Jag har också fått en så snäll respons från en tjej som varit med om något liknande. Hon har lugnat ner mig lite och sagt att sånt kan hända när man tar progesteron. Nu känns det lite bättre. Jag känner mig i alla fall inte lika upprörd och jag har nog mer relevanta frågor till CvL imorgon.

Tack för att ni finns där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar