Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 22 februari 2010

Minus

Det är inte bara minusgrader ute utan även hos en del av mina bekanta.
Det är så trist att få reda på. För jag vet hur ledsen jag själv blir så jag känner hur ont det gör hos de som aldrig får se det där förbaskade pluset. Det värker till i mitt hjärta att få veta sånt. För ibland är allt så orättvist.

Naturligtvis blir jag lika glad för de som får ett plus som jag blir ledsen för de som får minus. Enda skillnaden är att jag vill att alla minus ska bli plus. För alla. Alla har rätt till ett plus. Alla som vill ha ett plus ska få det. Så är det bara.

Så till alla små minus där ute; kom ihåg att ett streck är inget streck, men två korslagda streck är en hel värld. Ge inte upp!

Massor av kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar