Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 27 februari 2010

Tips

Vilken dag. Fantastisk. Jag trodde att det här med ansiktsbehandling var en myt. Att det bara är massagetrams som man får betala dyrt för helt i onödan. Nu vet jag bättre.

Om ni tycker att livet är jobbigt ibland så rekommenderar jag en riktigt bra ansiktsbehandling.
Jag har idag unnat mig en dyr AHA-behandling i ansiktet. 925 kronor. På Sturebadet Haga i Stockholm. Det var gudomligt.
Det tog 80 minuter och jag tror att allt terapeuten smetade på mig kostade mer än 925 kronor sammanlagt. Och hon masserade ansiktet och axlarna. Och jag fick handmassage. Visste inte att man kan packa in händerna i små påsar och så blir de jättelena.
Jag låg inbakad i ett stort skönt täcke. Bara njöt. Det var massage, geggamojjor, lugn musik, värme och bara såååå skönt. Ända tills hon plockade ögonbrynen. Men det var i slutet så det kunde jag stå ut med. Efter det så blev det mer sköna krämer och massage. Jag var helt mör efteråt.
När jag kom hem så utbrast till och med min make att jag såg så fin ut i ansiktet. Tänk, det syns! Vilken grej.
Så nu känner jag mig jättelyxig och jag tycker att det var värt varenda krona. Jag har lovat mig själv att göra det här lite oftare för jösses vad skönt det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar