Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 13 februari 2010

Pust

Det gick bra. Pust! Inga kommentarer. Bara glada, trevliga människor utan attityd. Såååå skönt! Inget fokus på varandras privatliv utan prat om livet i allmänhet. Väldigt, väldigt skönt.
Jag åkte hem tidigt med ursäkten att jag kände mig lite hängig (inte helt osant ändå...) så jag kunde ta injektionerna hemma. Väldans skönt.

80% av utstakad kur är nu avklarad. Imorgon tas den sista inplanerade sprutan tillsammans med en spruta Orgalutran, före VUL på måndag morgon. Det känns lite nervigt faktiskt. På något sätt känns det som att det inte har funkat den här gången heller. Det är något som inte stämmer men jag vet inte vad det är. Kan inte ta på det. Men det får jag väl reda på måndag.

Nu ska jag gå och lägga mig. Helt slut.

Sov gott alla goda människor där ute!

2 kommentarer:

  1. Åh! Vad bra!

    Jag hoppas såklart att du känner fel och att allt är som det ska vara.

    Massa omtanke!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack!
    Vad härligt att vakna på Alla hjärtans dag och få en massa omtanke!

    Skickar en drös med kramar i snön.

    Ha en riktigt bra dag.

    SvaraRadera