Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 7 augusti 2010

Award

Men se på tusan! Jag har fått ett pris.
Tusen tack till Annkatrin som jag fick priset av! Kul!



Och så lite "regler" i detta lördagsnöje då'ra:

* Som Award ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
* Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av.
* Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
* Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Dessa 7 underbara bloggare vill jag ge awarden till.

Ladyj112
Ladyj112
Ladyj112
Ladyj112
Ladyj112
Ladyj112
Ladyj112

(för att hon är värd alla pris man kan få)

Och så var det 7 intressanta saker om mig själv:

- Jag kan böja översta leden på min högra "pektå" utan att röra en endaste av de andra tårna.
- Jag ska plugga en kvällskurs i juridik i höst.
- Jag är strykvägrare, d.v.s. jag stryker aldrig.
- Jag kan göra en så ful grimas att min pappa blir uppriktigt förbannad för att jag blir så ful då.
- Jag förlovade mig när jag var 16 år bara för att få en ring.
- Jag har kvar ringen men inte killen, hahahaaa!
- Jag tror på fullaste allvar att jag kommer att kamma hem flera miljoner i en vinst någon dag, moooahahahaaa!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar