Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 10 augusti 2010

Koncentrationssvårigheter...

Åååh!! Jag har såååå svårt att koncentrera mig. Jag blir gaaaaalen!

Bara 27 dagar kvar. Hur tusan ska jag kunna hålla mig till en normal nivå? Det enda jag vill är att ligga i en gynstol i Åbo och få ett embryo inplacerat. Min hjärna är redan där trots att jag inte kan fatta att vi är så nära dagen D nu.

Och så vet jag att det inte betyder att försöket lyckas. Det KAN göra det men det kan lika gärna gå åt skogen. "Go to the woods." Typ.
Just nu känns det som att jag skulle kunna klara ett sånt misslyckande men med hormoner i kroppen så vet jag hur uppriven jag kan bli. Det är då jag förstår hur sorgligt det är.
Jag hoppas naturligtvis också att min man klarar ett misslyckat försök. Det gör han. Det vet jag. Men ledsen blir han i så fall. Så klart.

Men hur var det nu? Affirmation, ja. Det SKA gå vägen. Det SKA lyckas. Det GÖR det. Så är det bara....

kram

2 kommentarer:

  1. Du är en rosa glittrande frögurka med fästklet i HELA livmodern. Fix!

    Du är en rosa glittrande frögurka med fästklet i HELA livmodern. Fix!

    Du är en rosa glittrande frögurka med fästklet i HELA livmodern. Fix!

    Kramar om!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAAAA!!! Absolut den bästa kommentaren på bloggen någonsin!

    "rosa glittrande frögurka med fästklet"!!! Hahahaa!! Underbart!

    Tror faktiskt att jag skriver ut det och ramar in.

    KRAM
    och tusen tack!

    SvaraRadera