Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 17 augusti 2010

mama

Jag undrar hur mama.nu tänker när de mailar mig och frågar om jag vill vara med i deras tidning:

"Har du lust att vara med i den tryckta tidningen som läsarmama på brevsidan? Några korta frågor/svar och en bild på dig + barn."

Pucko. Barn. Bloggen handlar ju om att jag inte HAR några barn men VILL ha barn.

För den oinvigde så kan jag berätta att jag startade en blogg på mama.nu där jag lägger in en del inlägg från den här bloggen. Jag gjorde det väl lite för att få tjejer som kan få barn att kanske vilja donera. Och kanske genom att visa att det inte alltid är den "normala" vägen som gäller för att få bli mamma.
Hon som mailade mig började med att lägga en kommentar i ett av mina inlägg så jag förutsatte liksom att hon visste vad min blogg där handlar om (jag länkar t.o.m. till den här bloggen...). Underrubriken är dessutom "Mamma utan barn".

Äsch, inget att hetsa upp sig för direkt men jag börjar ju undra bara... Det här med barn kan vara en känslig sak, speciellt i "min" värld: IVF- och ÄD-världen.

kram på er därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar