Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 2 augusti 2010

Gyn

Varför? Varför ska min gynekolog som ALLTID i alla de hundra år (typ) som hon funnits på jorden helt plötsligt ändra tiden då hon har semesterstängt?!
Hon har ALLTID haft semesterstängt i juli. Det har varit hennes "heliga" tid som hon själv säger. Uppenbarligen inte i år. Nu är hon ledig fram till den 16/8. Så helig var den semestertiden. Morrr... Måste hon ändra precis, just nu i år?!?! När JAG, moi, behöver henne sjukt mycket!
Det finns ju inte en klinik som tar emot nya patienter. Skit också.

Kom precis på en, förresten! Strandkliniken. Men då kostar det 550 kronor istället. Typiskt, men jag gissar att jag inte har något annat val.
Jag som ville ha "min" gyn involverad i det här...

Och jag har blivit ett stort EGO.

Kram på er

4 kommentarer:

  1. hej
    jag vet inte i vilken del av stkhl du bor i...men i upplandsväsby finns det också...
    kram
    känslig

    SvaraRadera
  2. hej
    Varsågod hoppas du kan nyttja den..hur mår du annars?

    SvaraRadera
  3. Jo, tack, jag mår toppen! Nu längtar jag mest till den 18/8 så att jag får börja med Puregonen. Då känns det som att vi är så otroligt mycket närmare ET.

    Hur går det för dig? Har ni fått datum?

    kram

    SvaraRadera