Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 31 augusti 2010

Liv

6 dagar kvar....
Sitter på ett fik och äter frukost i väntan på att besöka gyn. Undrar hur tjock den där slemhinnan är egentligen? Och undrar vad AVA säger när jag ringer dem efteråt? Både maken och jag vill boka hotellrum. Och båtbiljett. Idag kanske vi äntligen kan göra det.

Min vän som dog. Vi vet inte varför. Ingen verkar veta men mina vänner i Holland försöker få klarhet i det. Vi vet inte ens HUR han dog. Det låter otroligt men så är det.
Visst är det jobbigt att någon försvinner ur ens liv men att inte veta hur eller varför gör att det känns väldigt ouppklarat. Jag vill veta och gå vidare. Jag vill skicka honom en tanke då och då, inte fundera på varför eller hur det hände.

Snart dags för VUL. En liten milstolpe som uppnås. Nytt liv ska skapas snart.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar