Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 21 augusti 2010

Känslor

Magontet har försvunnit. Tog en samarin inatt och det hjälpte. Att jag inte tänkte på det tidigare än igår kväll. Och att jag inte tog en då... Ja, ja. Det känns i alla fall otroligt mycket bättre i magen. Skönt!

Maken är och hälsar på hos sina föräldrar ute i landet. Jag var tyvärr tvungen att jobba lite men blev klar tidigare än jag planerat. Så vad ska jag göra nu? Förmodligen blir det en promenad och sen ett långt bad. Ska nog måla tånaglarna med den där fina färgen jag köpte på finlandsfärjan. Sen ska jag fixa en god middag tills fin-mannen kommer hem.

När jag går på hormonbehandling så kanske det är så att jag känner efter mer än vanligt men å andra sidan så behöver jag inte känna efter speciellt mycket. Idag vaknade jag med en otroligt deppig känsla i kroppen. En sån där "ingenting-är-kul-känsla" som man kan få ibland. Nu sitter jag här och hoppas att det är ytterst tillfälligt och inte beroende på att hormonerna håller på och leker i kroppen. För då kanske känslan stannar längre än vad jag vill. Eller... det har den ju redan gjort förresten. Jag vill inte alls känna så här. Jag vill vara glad!

Jag får väl se vad som händer efter promenaden...

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar