Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 augusti 2010

Magontet

Har nu kollat med gyn och på FASS om Progynon och jodå, ont i magen kan man få. Och så känner man sig uppsvullen i magen. Precis som jag har. Det känns som en jättebuk!
Trist att få såna biverkningar bara efter två dagars knaprande.... Jag hoppas att det inte eskalerar!

Suck, kan inte låta bli att bli lite avis på min man som bara ska skaka av sig i en burk. Men så tänker jag genast på vad han får stå ut med utöver det: mig. Hahahaa! Jag menar, det går ju liksom inte att INTE gnälla lite när man får ont i magen och dessutom så lär väl mitt humör ändras också med hela kroppen full med hormoner.
Usch, stackars maken! Och stackars mig! Heheheeee.....

Ok, jag ska sluta gnälla. Tänkte bara dela med mig om det är någon annan stackars ÄD-tjej därute som oroar sig över magont.

Middagsdags!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar