Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 9 augusti 2010

Burn, burn, BUUUURN!

Ok, sluta läs här om du är äckelmagad....


Jo, det kom en stor svart klump idag. Och sedan dess brunt.
Jag vill inte veta vad det är. Jag hoppas att det är normalt.
Tänk om jag var gravid trots allt när jag började med Primoluten? Då... näe, usch!
Näe, jag var INTE gravid. Tog ju ett test.
Ja, ja. Det är som det är. Jag fortsätter att längta vidare.

Idag var jag hos Dr Ma igen. Den här gången fick jag alla sedvanliga nålar och så... en låda på magen! Nej, inte som i "Varmkorvsboogie", men nästan. Den pyrde rökelse. Men det luktade som i Amsterdam. Marijuana. Hahahaa! Är övertygad om att det INTE var det men det luktade så.
Och tro mig, jag är anti-droger. Jag har nolltolerans för sånt.

Det blev dock värre när jag lade mig på mage och fick nålar i ryggen. När de var placerade allihop och jag börjat slappna av så kom hon in till mig igen. Med en låda igen!
På tydlig kinesisk brytning så fick jag veta att det kan brännas lite. Det är glöd i lådan.
Jo, det brände till då och då. Och inte kan man röra sig heller för då hade jag väl fått glöd över hela mig. Det gjorde dock inte så ont att jag inte kunde ligga stil. Det brände bara till liksom. Det gick att ligga helt stilla men om det var så värst skönt vet jag inte.... Men nu, efteråt, är det skönt i ryggen.

Jösses, vad gör man inte, som sagt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar