Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 18 augusti 2010

Fortsatt behandling

Nu har jag pratat med AVA.
Jag ska äta Progynon tills de säger till att jag ska sluta. Det blir när de konstaterat att jag är gravid (om jag förstått rätt).
Däremot ska jag lägga till Progesteron längre fram men de meddelar mig när det är dags. Det beror på hur stimuleringen på donatorn går, men det blir nog i slutet på vecka 35 eller början på vecka 36.
Och så måste jag boka en ny tid för att mäta slemhinnan. Det ska ske den 30/8 eller 31/8.

Allt känns sååå bra och de är så trevliga på AVA.

Kram

4 kommentarer:

  1. In da system, på planet, på väg.

    Jag avundas dig :) med omtanke såklart. På ett snällt och najs sätt. Jag vill med vara på väg.
    Känslan när man är på väg är oslagbar.

    Du vet att jag önskar med dig!

    SvaraRadera
  2. Miljarders tack! Du vet hur det är. Tusen, tusen tack!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj! Vad roligt att allt flyter på som det ska =)
    Stämplar av en ny bloggadress om du vill fortsätta titta in =)
    Kramiz

    SvaraRadera