Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 31 augusti 2010

VUL 2

Så där, ja!
9-10 mm tjock är den och det är "idealiskt" och "faaantastiskt" fint och bra, säger min helt underbara karaktär till gynekolog. Då kan jag ju inte bli annat än glad! Den är treskiktad (vad nu tusan det är men det lät förbaskat bra).
Och kan ni tänka er, gynekologen skrev ut bilden från VUL:et. Med små kryss på så att vi kan se hur och var hon har mätt slemhinnan. Den bilden ska absolut sparas. Vi sparar ALLT som har med den här ÄD:n att göra. Det blir en bra historia att berätta för bebisen sen.

På AVA sa det samma sak. "Jättebra!" (obs, med mumintrollsdialekt).
Nästa steg är att vår donator ska på undersökning på fredag morgon. Efter den ringer AVA till mig med besked om när vi behöver vara där.

Gaaaalet spännande!!! (nu, först nu i denna sekund, börjar jag nog förstå att det här verkligen händer...)

Tjolahopp!!!

Kramas därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar