Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 20 augusti 2010

PRO

Allvarligt... varför har FN en presschef som pratar franska? Sååå dumt. Jag menar, franska är ju inte direkt det största språket i världen.

Och PRO får inte bjuda på hembakade bullar till sina pensionärer på hemmen. Ännu mer dumt. Som om pensionärer är helt omyndiga och inte klarar av att avstå från dessa bullar om de inte vill ha.

Utöver dessa tankar så har jag magknip som vanligt. Inget att göra åt. Det är som en kniv som skär till ibland och jag börjar vänja mig...
Det värsta är att jag känner mig galet svullen i magen (och det är tyvärr inte gaser...). Så nu vet jag hur det är att vara i 4:e månaden, hahahaa!

Efter en lååång dag på jobbet med mycket ansträngningar så ska jag nu njuta fredagskväll och krama på min fantastiska make. Han är bäst.

kram till er också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar