Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 5 augusti 2010

Träna!

Åååh, jag MÅSTE komma igång att träna lite mer! Blir galen på min lathet. Det är liksom inte jag.
Det är inte ofta jag blir inspirerad av att läsa träningstips coh annat men nu har jag följt Olga Rönnbergs blogg några veckor och jag gillar verkligen hennes tips och träningsanda! Och inga konstiga dieter och trams heller. Mer: ät nyttigt och med måtta och träna. Me like!
För min del spelar det inte så stor roll att hon fokuserar på träning för mammor. Träning är alltid nyttigt och förbränna vill jag ju göra vilket som. Tror jag ska följa hennes träningstips en del. Hon verkar variera sig mycket mer än vad jag själv någonsin har gjort tidigare. Det är ju så lätt att bli lite bekväm...
Och att träna i förebyggande syfte inför att bli gravid är ju absolut inte fel!
Jag ska banne mig haka på hennes Challenge och träna "med" henne!
Ska bli tokkul i väntan på äggdonationen och så kanske jag hittar min midja igen och tappar 5 kilo.

DET vore inte fel!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar