Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 4 augusti 2010

Bekännelse...

Jag kopierar min egen blogg.
Förlåt.
Jag tänkte bara att jag skulle göra lite nytta. Som att locka fertila mammor att förstå att jag (och mina medsystrar) vill ha deras ägg.
Förstå. Jag vill att de ska förstå hur lätt det är att ge bort ägg som inte kommer att användas.
Så jag startade en blogg på mama.nu.
Där lägger jag upp nästan samma inlägg som här.
Jag är absolut mycket mer personlig på den här, min privata, blogg. Men min tanke är att någon fin mamma därute läser min mama-blogg och får lite medkänsla och skänker ägg. Inte till mig, men till någon annan som behöver.
Jag vill få mammorna att skänka ägg så mama-bloggen borde nå till fler mammor med fin-fina ägg. Tänk om...

Ibland är det blodbrist på sjukhusen. Nu är det äggbrist.


Men kramas mest på den här bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar