Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 31 augusti 2010

Barnätare

Det gåååår bara inte att koncentrera sig på någonting annat. Helt omöjligt!
Jag har tittat på VUL-bilden flera gånger. Jag vet inte varför men det är kul. Det gör allt lite mer reellt helt enkelt.

Jag längtar av vansinne till maken kommer hem så att jag får visa den för honom. Hmmm, kan nog gissa mig till reaktionen redan nu. Han kommer att se ut som ett frågetecken och fråga var på bilden han ska titta, hahahaa! Helt förståeligt.

Jag tror att jag kommer att orka springa i en hel evighet på löpbandet idag. Har MASSOR med energi.

Förresten så såg jag på FL att någon tyckte synd om barnen när någon över 40 år får barn. Hahahaaa! Varför är det synd om barnen? För att alla föräldrar över 40 år äter upp sina barn?! Jo, så är det nog.
Jag säger då det, en del människor är helt tossiga. De har inte vett nog helt enkelt. Inget att göra något åt.

Kram till alla "barnätare" därute (och till er andra smarta typer också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar