Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 3 februari 2011

Angenämt

4 dagar kvar till VUL. Det känns som en evighet men förmodligen kommer tiden dit att flyga fram för jag har massor för mig fram till dess. Fest, middag borta, jobb och utbildning. Tiden kommer att flyga.

Jag har ett angenämt problem angående jobb också. Först tänkte jag att jag inte kan förändra min jobbsits p.g.a. ÄD:n men så ska jag naturligtvis inte tänka. Jag menar, vad är det som säger att det går vägen med ÄD:n nu? Och gör det det så tänker jag vänta till maj med att meddela något till jobbet. De har då fortfarande all tid i världen att ändra sin planering. Och jag behöver inte lida det minsta på något sätt. Inte jobbet heller. Går inte ÄD:n bra nu så blir det garanterat strålande på jobbet i alla fall. Och så kör vi på med ny ÄD.
Lite kryptiskt skrivet allting men så får det vara ett tag till p.g.a. och med hänsyn till jobbet just nu. Men jag vill ändå ha mina tankar på pränt...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar