Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 7 februari 2011

Tröttsamt

Är det något som är jobbigt med ÄD förutom all väntan, så är det det här med sömnen. Jag blir galen. När jag knaprade Primolut (som iofs inte direkt ingår i behandlingen utan ska styra upp mensen) så kunde jag inte sova bra alls. Jag låg vaken varannan natt. Tack till Smulan som tipsade om att inte lägga sig alltför mätt. Det hjälpte en del.
Men nu, nu vill jag sova konstant. På jobbet, men det går ju inte. Hur skulle det se ut? Ligga över skrivbordet och snarka.
Ikväll hade vi kvällskurs på jobbet. Igen, jag höll på att somna. Då är det inte så bra att sitta längst fram... Jag blev tvungen att gå en kvart innan föreläsaren var klar. Pinsamt att inte orka en kvart till men det gick bara inte. I bilen hem blev jag också galet trött. Lite läskigt faktiskt.
Så nu ligger jag här i sängen och klipper med ögonlocken. Skönt. När jag öppnar dem igen nästa gång så ska jag på VUL.

Godnattkramar

4 kommentarer: