Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 1 februari 2011

Neutral

Otroligt neutral dag... Inget speciellt händer eller har hänt. Jag känner mig lite knarkig med alla piller jag tar.
Morgonen består av fyra piller; vitaminpiller, järn-/folsyrapiller, Progynonpiller och slutligen Voltarenpiller. Sen samma visa men utan vitaminpillret kl 14 och igen kl 21.
Totalt 10 piller per dag. Det är mycket.
Jag tänkte träna igår men fick ont i halsen. Inget allvarligt eftersom det gått över till idag. Tur det för jag hade inte pallat en grej till. Jag menar, från magsjuka till hostsjuka till gips räcker gott och väl. Vill inte ha något mer trams nu. Frisk och kry inför FET är mitt mål.
Så ikväll ska jag nog försöka jogga lite på löpbandet ändå...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar