Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 11 februari 2011

Simultansultan

Känner att jag verkligen är redo för barn nu. Sitter och jobbar med sjuhundra saker, bloggar, surfar och äter lunch samtidigt. Då kan man lika gärna slänga in en snorig unge i mitt liv också, heheheee! Jag kan ALLT, känns det som. Just nu. Tyvärr är sånt övergående...

Bästaste bästisen ställde in kvällens bestyr. Fan, vad trist men så kan det ju bli ibland. Nu får det bli jag och fina M som har det mysigt istället. Det ska bli otroligt bra det med så jag är inte det minsta ledsen.

Äntligen har det slutat snöa!

3 dagar kvar men bort med de tankarna. Nu ska jag jobba vidare.

kram

2 kommentarer:

  1. Nej! Men ni får ha en trevlig kväll ändå! :)

    Jag missade och läste först och skickade nyss, men jaja. Ni två kan ha det super, det vet jag ju, ni är så fantastiskt fina ihop. Ett vackert par med mycket kärlek och humor.Det blir inte bättre än så. (Förutom bäbis då men den är snart på väg.)

    Kram!

    SvaraRadera