Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 3 februari 2011

Groundhog Day

Hittade ett gym på jobbet. Helt tomt och väldans fräscht så jag sprang lite på löpbandet och gjorde några situps. Skönt att kunna ta sig i kragen dagtid. På kvällen är jag så otroligt omotiverad till att gå och träna numer. Jag får verkligen tvinga mig själv. På det här sättet så blev det kul igen. Vilken lyx att kunna träna på jobbet!
Det får bli en ny vana.

Och så har då Punxsutawney Phil spått att våren kommer tidigt i år. Me like.

Kram

2 kommentarer:

  1. "hittade ett gym på jobbet" Bara så där?! Jobbar du på en väldigt STOR arbetplats eller ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det kul?! Och, jo, det är ett ganska stort ställe och jag tog mig en rundtur i hela byggnaden eftersom jag normalt bara "hänger" i en liten del av den. Upptäcktsfärd!
    En vacker dag avslöjar jag nog var jag jobbar. Men först ska det bli en bebis. ;o)

    Kram

    SvaraRadera