Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 9 februari 2011

Dansant väntan

Varför slappade jag så igår? Trams. Nu blir det hårdträning idag istället. Svetten ska lacka!

Fasiken, vad tiden går långsamt! Varför är det alltid så med saker man längtar efter? Väldans irriterande måste jag framhäva. Jag måste nu fylla dagarna med en massa kul händelser så att tiden rullar på. Förutom jobbet då'ra... Det får ta sin tid.
Helgen har jag i alla fall aktiviteter inbokade på. Bra. Måste bara göra något kul ikväll och imorgon kväll. Rensa gamla flyttkartonger kanske? Något som borde ha gjorts för ett år sedan... Det ska jag nog göra ikväll när M tränar. Så kan jag stå där och muttra för mig själv i oredan, hehe. Inte så kul men ett tidsfördriv i alla fall. Så får det bli. Och hinner jag inte klart ikväll så blir det en del att göra imorgon också. Åååh, vad roligt!! Not.

Jag börjar förresten att känna mig lite svullen i nedermagen. Inte så farligt mycket men lite. Får se hur det utvecklas. Det skulle vara så skönt att slippa den där svullenkänslan när jag inte ens är gravid liksom.

Och så ska jag nog bjuda upp fina M till dans på finlandsfärjan. Hahahaa!
Det är roligt för han tycker att han dansar så dåligt (det gör han inte) och jag vill dansa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar