Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 22 februari 2011

Lite sol på're här då'ra...

"Nästa vecka kommer våren."
Så sa en tjej efter vårt kvällsmöte. Jag blir tusan tårögd av lycka när jag hör sånt. För nu saknar jag våren något alldeles oerhört. Fyra månader snö och mörker är fasiken inte kul!
Ja, ja, om man bor i norra Sverige så är man kanske van vid sånt, men inte i södra halvan... Och snö är vackert. Jag tycker det. Men det är för mycket för länge. Sol och värme tycker jag liksom lite bättre om helt enkelt.
Så just nu är allt riktigt, riktigt bra. Det är bara lite solvärme som saknas. Då vore allt perfekt. Nästan. En bebis också då'ra...
Vädergnäll och bebisgnäll. Allt är relativt.
Undrar när blodgrupperingssvaret kommer?
Undrar hur det går med ansökan hos FK? Jag ska försöka att komma ihåg att ringa imorgon och fråga.
Då ska jag be dem om lite sol också. De kan de väl ordna kan jag tycka.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar