Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 5 februari 2011

Godisdag

Tänk att godis är så vansinnigt gott ibland! Undrar om det kan ha med gårdagens aktiviteter att göra? ;o) Jag som faktiskt gått ner ett kilo i veckan. Det lär jag väl äta upp mig igen bara ikväll med allt godis M köpte hem igår, hahahaaa! Det blir en tuff träningsvecka nästa vecka då. Men det är det värt. Idag får det vara godisdag!

Idag konstaterade jag att det bara är två hela dagar kvar till VUL. Vad jag längtar dit. Faktiskt. Äntligen har en lite större längtan börjat infinna sig. Och jag räknar med att slemhinnan är som den ska då också. Om den inte är det så är det något knas. För jag har aldrig haft problem med det förut. Men det är sant, man kan inte ta något för givet i de här förbenade ÄD-processerna så jag kanske inte ska ta ut något i förskott...

Tar lite mer salta fiskar så länge...

KRAM på er

3 kommentarer:

  1. Ha en fin godiskväll!


    KRAM och tack för att du finns.

    ---,--@ blomma till dig!

    SvaraRadera
  2. TACK själv!
    Tur att DU finns.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Gott ibland?? Det är alltid gott ;)) Jag är ju en liten godisgris jag ;) Lördag hela veckan vettu.
    Håller tummarna att allt ser bra ut på vul.
    Kramiz och ha en fin kväll!

    SvaraRadera