Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 23 februari 2011

Kroppsligt

Tusan, glömde datorn i bagageutrymmet över natten. Igen! -24 inatt har dock inte tagit kål på den ännu så det är väl bara att jobba på...

Jag har för övrigt noterat att min kropp håller på att bli lite mer "normal" igen. Jag är inte lika uppsvälld som jag är när jag håller på med behandlingarna. Jag kan ha skärpet på fjärde hålet istället för andra (utifrån räknat) t.ex.. Skönt! Men stackars kropp. Alldeles ovetandes om att den snart ska terroriseras med hormoner igen. Tycker lite synd om den.
Igår fick jag mail från Olga också. PT Online. Snart börjar det! Äntligen! Spännande är det.

Och så är det bara 14 dagar kvar till Procrensprutan. Sakta men säkert...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar