Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 30 juli 2010

Bön

Jag hade tänkt skriva om igår men vet inte om jag orkar. Det blir ett kort inlägg. Anledningen är min oro för en lien tjej.

I förrgår hängde jag med Mumintrollet och igår blev det akupunktur och sen schlagerkväll på Pridefestivalen. Från det ena till det andra liksom. Ytterligheter.

Medan jag har festat runt så har min vän fått en bebis. En liten, liten tjej som fötts i vecka 28 (om jag minns rätt). Mina tårar kan inte sluta rulla, för hennes lilla liv hänger på en skör tråd och jag är rädd. Jag hoppas så innerligt att hennes liv räddas.

Och här ligger jag, trött efter gårdagskvällen, och kan ingenting göra.
Jo...jag tänker vara religiös idag. Jag ska be till Gud att han räddar den lilla tjejen.

Ytterligheter...


Glöm inte att krama livet där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar