Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 29 juli 2010

Stickigt

Tredje gången gillt jag varit på akupunktur. Idag kände jag knappt nålarna.
Däremot slog det mig att första gången sattes en av nålarna i pannan på mig.
Andra gången fick jag ingen nål i pannan alls.
Idag fick jag TVÅ nålar i pannan. Undrar vad de är bra för? Jag orkar inte bry mig men intressant är det.

Jag lovade också att jag skulle ta kort med mobilen och det gjorde jag! Inte världens bästa upplösning i det där halvljusa rummet men ändå. Nålarna på magen syns tydligt och tittar man noga så kan man skymta några nålar på högerbenet också. Klicka på bilden så ser ni den i större format. Min tjusiga bullmage följer med som extrabonus. ;o)



Jag är sååå modig! ;o)

Och nu påminner mobilen mig om att det är Primolutdags.

Kram i ösregnet

5 kommentarer:

  1. hej...visst gör det ont...hur går det för dig?har du haft trevligt på kryssning?
    kram

    SvaraRadera
  2. alltså det var jag...känslig

    SvaraRadera
  3. För guds skull. Jag skakar bara jag tittar på bilden...

    Eden

    SvaraRadera
  4. Hahahaaa! Ja, för Guds skull! Det sticker lite när de sätter dit dem men det är alltför illa tycker jag.
    Förstår bara inte hur jag ska ha råd att göra det här två gånger i veckan i två månader...

    SvaraRadera