Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 10 juli 2010

Fy Fy fy

Solen skiner och Sven Otto Littorin knullar ung tjej för betalning. Vilket praktarsel.
Jag tycker absolut INTE synd om honom längre.

Han underminerar gamla förlegade könsroller, han förstör för sina barn, han förstör för sin ex-fru, han förstör valet, han förstör för sin tjej, han förstör, förstör, förstör. Mest av allt förstör han för sig själv. Jävla spån.

Tänk, när han skaffade sitt fula skägg tänkte jag faktiskt "han genomgår en livskris, det är då en del veka gubbar skaffar universitetsskägg eller kanske t.o.m. betalar för sex." Precis så tänkte jag. Det är ingen värdering alls i det. Jag bara konstaterade det liksom.

Littorin är en vekling. Jag hoppas så att allt media skriver inte är sant. Framförallt för Sven Ottos barns skull.

Skäms på dig Sven Otto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar