Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 9 juli 2010

Ut

Äntligen, äntligen semester!! Underbara härliga semester! Välkommen!

Jag började med en picknick för mig själv i det gröna vid havet. Så lugnt, tyst och härligt. Nu är jag hemma och huset är nystädat och fint. Bara att njuta. Jag ska pula lite i trädgården tills maken kommer hem. Sen ska jag bli skitfull och må dåligt hela dan imorgon. Hahahaaa! Njae, inte riktigt så kanske men jag funderar fortfarande på tipset om hur jag ska få mens. Att bli full. Väldigt roligt tips faktiskt!

Så alltså ingen mens idag heller. Jag blir nog galen på riktigt.

Ut i trädgår'n med mig! Se så! Ut, ut ut!

Kramar er i förbifarten på väg ut

1 kommentar:

  1. Då är jag inte ensam om galenskapen iallafall.


    Om man är två galna kan man nog ha mycket roligare. Det är ju roligare om man är två som sjunger och plockar blommor på väggarna.

    Testa, vad annat kan du göra? Kombinera med vita byxor :)

    Lycka lycka till!

    SvaraRadera