Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 30 juli 2010

Sista Primoluten

Sista dagen med Primolut går mot sin ände. En tablett kvar som jag strax ska svälja ner. Sen är det bara att vänta och ringa till AVA på måndag. Ska bli intressant att höra vad de säger och vad nästa steg blir. Det är bara fem veckor kvar. Galet!

Jag undrar hur de har tänkt sig att det ska funka med synkningen då? Inte för att jag är proffs på det här men sannolikt borde ju jag vara i en slags "strax-efter-ägglossnings-period" när det är dags för insättningen. Hur ska jag bli det när det är fem veckor kvar? Tanken med Primoluten är att jag skjuter på mensen. Jag har hela tiden trott att jag ska få mens några dagar efter att jag avslutat kuren. Då stämmer det inte med tidsplanen. Men, som sagt, vad vet jag? Just nu gör jag bara som de säger på AVA så på måndag måste jag fråga hur allt ska hänga ihop. En plan har de ju uppenbarligen.

Go'kväll!
Kramas gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar