Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 22 juli 2010

Sju veckor

Men jösses!!! Jag är helt snurrig!
Bara för att min mens blev tre veckor försenad så började jag automatiskt planera för att det skulle bli FET vecka 39, d.v.s. tre veckor senare än planerat. Jag tänkte så mycket på vecka 39 att det liksom blev den veckan som var den "riktiga".
Men nu, för några minuter sedan, så trillade polletten ner. Marjut, sköterskan på AVA, sa att "vi behåller den från början planerade veckan för insättning".
Det är ju vecka 36!! Jiiippiiiii!!

Sju veckor, sen smäller det.

Kram

2 kommentarer:

  1. Lovely! <3!

    Vil skriva mer men för trött!


    Massa grattis och massa KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tusen miljarders tack!

    Förstår dig. Det enda DU ska göra är att VILA! :o)

    kram

    SvaraRadera