Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 6 juli 2010

Full

Har nu fått ett tips på att bli full för att få mens. Det kanske funkar, så varför inte?
På fredag börjar semestern så vi får se om jag och maken firar ordentligt att den börjar och om mensen sen kommer så blir det en bonus. Typ.

Kan också konstatera att vänta är en dygd men just nu väntar jag inte alls. Jag längtar.
Längtar efter semester. Längtar efter mens. Längtar efter barn. Längtar efter att få sätta en hormonspruta i magen. Längtar efter att få åka finlandsfärja. Längtar efter att få skreva upp mig inför ÄD. Längtar efter att få vänta på testdag. Längtar efter att få ruva. Längtar efter ett plus.

Längtar, längtar, längtar.

Hmm, kanske skulle ta och bli lite, bara lite, full på fredag ändå så att den där mensen kanske infinner sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar