Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 11 juli 2010

Fylleförsök

Klockan är runt 16 och det är 32 grader varmt ute. Då sätter våra grannar på grillen.
När det är så här varmt kan jag knappt äta någonting. Allra minst varm mat. Huga!
Men alla är vi olika... Tur det ibland.

Det är INTE tur att vi är olika när det kommer till äggproduktion, mens och sånt. Jag vill ha mens. Jag vill ha ägg. Det vore störtskönt om jag fick ha det som någon fertil människa därute. Men nu är det inte så och jag väntar fortfarande på mensen.
Vi gjorde faktiskt ett försök att fyllna till igår (efter ett tips om att det kan locka fram mensen för er som är oinvigda i denna diskussion). Jag gjorde t.o.m. vodkadrinkar! Jag som bara håller mig till vin i vanliga fall.
Resultatet blev att jag blev trött efter två glas vin till maten och en drink så vi gick och la oss istället. Så gick det med den fyllan. Ingen mens i sikte än alltså.

Nu ska jag slita med mig fina maken från förrådsbygget och cykla iväg och bada vid världens bästa badbrygga.

Kramas därute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar