Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 20 juli 2010

Lajbans

Det kan hända att jag blir en emotionell nörd av det här. Men så får det vara.

AVA ringde tillbaka redan idag!
Ingen fara på taket. Hon ville bara kolla lite hur det låg till med dagarna i planeringen. Mens fixar vi fram så det passar. Så nu är läget helt annorlunda:

- Tar gravtest imorgon bitti.
- Om det är negativt börjar jag med Primolut på en gång. 3 st per dag morgon, middag, kväll t.o.m. 30/7.
- Den 26/7 tar jag Procrensprutan (om jag inte fått mens till dess, då ringer jag AVA istället).
- Den 2/8 ringer jag AVA för fortsatt prognos.

Det är vecka 39 som gäller fortfarande. Såååååå skönt.

Hjälp!! Jag börjar min behandling imorgon! Pirr, pirr!!

Kraaaaaam

2 kommentarer:

  1. Grattis1 Så mycket att grattis-ordet inte räcker till! Jag gråter av lycka nu med dig och bara ryser. Så du är inte den enda nörden och jag må vara hormonell men jag känner med dig mega. Mega-ett ord som inte heller räcker till.

    Om jag inte vattnade överallt så skulle jag dansa en piruett och sjunga fast väggarna vill fly när jag försöker ta några toner :)

    Men jag virvlar och sjunger felfritt i mina tankar!

    SvaraRadera
  2. Miljarders megatack!!
    Jag kör några piruetter för oss båda så slipper du. ;o)

    kram

    SvaraRadera