Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 13 juli 2010

Bryggrelax

Kan bara konstatera att med det här vädret så blir det mindre att tvätta. Jag bor i en bikini och ett par shorts och maken bor i ett par shorts. Ytterst lite smutstvätt alltså. Jippi!

Imorgon åker maken till sin mamma ute i landet. Jag har en hel dag för mig själv i värmen. Trist! Men jag ska nog köpa redigt med solskyddskräm och lägga mig på världens bästa solbrygga. Där ska jag ligga hela dagen och lyssna på sommarpratare i "Sommar i P1" och läsa en bok. Och bada. Sen kommer världens bästa man hem och vi ska grilla (som vanligt). Det blir en bra dag imorgon!

Jag kan för övrigt tipsa om Eva Dahlgrens sommarprat som jag lyssnade på idag. Hon var förvånansvärt bra och pladdrade inte bara om sig själv och sina barndomssomrar. Hon var filosofisk. Me like!

I väntan på mens...

Heta kramar i värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar