Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 13 juli 2010

Tärande

Ingen mens idag heller. Fan!
Ibland undrar jag om det finns någon liten skit som kan styra över ödet och bestämma över min kropp. Som bara sitter och jäklas med mig.
Varför, varför i hela världen ska mensen strula som aldrig förr precis, just nu?! Just nu när det äntligen finns en donator som sitter redo. Bara för vår skull. Varför?
Har jag inte fått mens på fredag så ringer jag sköterskan på AVA. Hon var så snäll och gav mig hennes privata mobil om något skulle strula. Och det gör det ju nu.
Jag vet att hon förmodligen inte kan göra något det hela. Jag vill nog mest bara höra henne säga att det inte gör något. Att donatorn inte ger upp eller inte kan. Att det är helt ok att min mens är försenad.
Det vill jag höra. För det här är jobbigt. Det tär på mitt glada jag och det känns inte ok.

Kram i värmen

2 kommentarer:

  1. Hej, jag är tärd med dig,bara för dig.
    Jag önskar att du ska få den. Varje gång jag är in här och annars med.

    "Käre gud, ge henne mens nu annars så ger jag dig ett kok stryk. Hon har väntat länge nu så skärp till dig Gud, fan!"

    Kram i värmen!

    SvaraRadera
  2. Åh, fina du!
    Jag är nog lite tärd för din skull också. vilket elände! Linnea ska stanna därinne. Basta!

    "Käre gud, ge henne ingen bebis än på några veckor och se till att hon mår bra annars så ger jag dig ett kok stryk. Hon har lidit länge nu så skärp till dig Gud, fan!"

    ;o)

    Kram!

    SvaraRadera