Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 25 februari 2015

10+0

Redan in i vecka 11! Åh, det går fortare än förra gången. Förmodligen för att Mini håller mina tankar på annat, hahaha! Och jobbet. Det har varit fullt upp, mycket jobb men mycket skoj också. Jag kommer att sakna den där arbetsplatsen...

Nåväl, idag ska jag på inskrivning på MVC. Den här gången blir det en privat klinik i stan. Det är lättare för både mig och Fina M eftersom vi jobbar i stan båda två. Förhoppningen är att vi kan få till tider vid lunchtid så ofta som möjligt, så slipper vi bryta mitt i jobbet.
Den här MVC:n har även egen ultraljudsavdelning. Det tycker jag låter utmärkt. Allt på ett ställe.

Inatt blev Mini sur på att jag och Fina M låg i sängen. Det var alldeles för trångt tyckte hon. Samtidigt så ville hon absolut inte sova någon annanstans. Så klart. Hon är tre år och mycket bestämd.
Så vi flyttade in gästsängen och ställde bredvid min sida av sängen. Lycka! Hon blev såååå glad! Och somnade på 5 minuter. Fortsätter vi så, så har vi gott om plats för twinsen.

Nu längtar jag till kl 13 och vår barnmorska.

Kram

2 kommentarer: