Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 2 februari 2015

6+5

Det känns som en evighet men det är ju faktiskt bara vecka 7 och fortfarande väldigt tidigt i graviditeten.
Än så länge så försöker jag att tänka väldigt kliniskt kring allt. Allt kan förändras, speciellt så här tidigt, så jag vill inte ta ut något i förskott. Det blir jobbigare då.
Men det är innerligt svårt att hålla sig borta från googlandet och planerandet.
Samtidigt har jag kommit över den värsta chocken och ser fram emot två små fantastiska ungar. Jag hoppas på det!
Men, som sagt, det är tidigt och hoppet får inte bli för stort... Helst.

Och så kan jag meddela att tröttheten är enorm medan illamåendet ändå är lite mer hanterbart. I allla fall idag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar