Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 5 februari 2015

7+1

Usch, idag känner jag ingenting. Jag oroar mig lite trots att jag vet att jag inte borde. Jag har stora bröst som ömmar ytterst lite, det är allt. 
Visst borde jag vara glad över att jag mår så bra men samtidigt så vet jag mycket väl att det här är kritiska veckor. Vecka 7-9 är då det händer skräp. Oftast.
Så nu kan jag verkligen inte slappna av.
Hur tusan ska jag överleva tills på tisdag?! 
Det borde finnas akut-UL som man kan göra utan tidsbokning. Bara att åka och ta en kölapp, köra ett UL, bli lugn och åka hem. Frid.
Men nu finns det inget sånt så jag får väl nojja på tills på tisdag.

Kram

3 kommentarer:

  1. Ultraljudsbarnmorskorna vid Liljeholmen har så man kan gå privat. Kanske kan de ha akuttider? De är toppen! Stort, stort grattis förresten! / Jenny

    SvaraRadera
  2. Allt är säkert bra. Förösk att inte oroa dig ❤️ Tänk vad bra ändå att det inte finns dropin-ul, då det faktiskt är en risk, om än liten, så det är ju inget en ska göra lättvindigt.
    Ta hand om dig å magen ❤️

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni!
    Jag blir lite väl nojjig ibland kanske... Ska försöka att ta det hela med mer ro.

    Kramar

    SvaraRadera