Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 17 februari 2015

8+6

Nu har jag fått nedtrappningsplanen med början idag. Såååå kul! Och lite läskigt.

Jag börjar med att ta Progynonet enbart morgon och kväll från och med idag. 
Pirr!

Sakta men säkert går tiden framåt och det känns mer och mer som om allt är på riktigt nu. Jag hoppas verkligen att det blir två nu och att inget händer.
Jag har lite trög mage fortfarande men värst är det där illamåendet som dyker upp då och då. Ikväll kanske jag tar en Lergigan trots allt. 

Kramar

2 kommentarer:

  1. Katrinplommon är bra mot trög mage.
    Gör inte som jag bara och ät upp en hel påse på en gång....hahahaha det är tur att jag har nära hem från affären ;-)

    SvaraRadera
  2. Just, ja! Det hade jag glömt. Tack för påminnelsen!
    Och inte hela påse på en gång, hahahaaa!
    Jösses!

    Kram

    SvaraRadera