Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 28 februari 2015

Kvällstankar

Idag föreslog Fina M plötsligt ett tjejnamn. Jag gillar också det namnet men har så klart fler förslag så vi kommer nog att fundera lite mer.

Lustigt, vi har bara tjejnamn i våra huvuden. Undrar vad det blir? Det är spännande det här med namn. Undrar, undrar... Om det blir en kille har jag ingen aning om något bra namn jag gillar. 
Jag måste nog skriva en liten killnamnslista också. 
Och så vill jag boa något hejdlöst! Fixa barnrum. Nu! Jag är lite otålig, hahaha!

Min mage känns alldeles svullen på kvällarna. Jag ser gravid ut, typ i vecka 22 eller så. Det känns sisådär. 
Undrar varför det blir så? Tröga tarmar kanske?

Det är många tankar nu! Jag har alltid något som snurrar runt i huvudet nuförtiden. Bebisbubblan kanske har börjat redan nu? Det känns så med tanke på att det är det enda jag tänker på nu.

Så har jag det en lördagkväll.

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar