Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 13 februari 2015

8+2

Dagen går mot sitt slut för så här sent brukar jag inte vara uppe. Jag somnar ofta när jag nattar Mini... För jag är konstant trött och det blir värre nu känns det som.
Långa dagar blir väääldigt tröttsamma och idag har vi aktiverat oss till max.
Först badat, sen shoppat, sen lunchat med en kär medkämparsyster och gennes dotter, sen hem och tagit hand om en trött Mini som inte ville vara med på något eftersom hon sovit för lite, sen nästan svimma av trötthet och så gnälla på Fina M (kommer inte ens ihåg varför), sen laga middag och ta emot middagsgäst och umgås. Jag är slut. Allt jag vill är att sova men jag kan inte slappna av. Övertrött.
Men ändå, vad bra jag haft det idag. Vilken underbar dag! Tröttheten är bevis nog.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar