Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 10 februari 2015

7+6 VUL

Jodå, det är två där inne!

Ettan har mindre hinnsäck och var lite svårmätt men Fru Gyn fick fram 7+0.
På bilden så är det Tvåans hinnsäck som syns till höger.


Tvåan har mått som stämmer fint, 7+5, och har en större hinnsäck än Ettan.


Det är lite suddiga bilder men det gör inget. Deras hjärtan slog på för fullt.

Idag ska jag ringa MVC och Fru Gyn sa att jag ska ha en remiss till spec.mvc.
Jaha, då klr vu!

Kram


16 kommentarer:

  1. Whohooooo!!! Grattis :-D Från ett barn till trebarnsmorsa!! Jösses... ;-) Härligt att höra och en liten andningspaus från oron nu. Fullt ös ända in i kaklet nu ;-)

    Anna i gbg....

    SvaraRadera
  2. Så himla underbart!!! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir för er skull och jag känner ju viss samhörighet med dig nu när vi båda väntar tvillingar!
    Stort grattis än en gång jag finns om det är ngt speciellt du undrar angående graviditeten-framtiden med min erfarenhet!Njut nu vännen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuuusen tack!!
      Alla frågor kommer nog att forsa ur mig framöver, hahahaa!

      Kramar

      Radera
  4. Wiiiieee vad roligt!! Massa grattis igen!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Åhh gud vilken dröm! Och ack så avundsjuk jag blir. Grattis ändå =)

    SvaraRadera
  6. Wohoo! Stort dubbelgrattis, så himla kul!

    SvaraRadera
  7. Massor med tack till er!!!
    Nu är jag inte lika nervös. Det känns bara bra.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Åååååååå det är ljuvligt med tvillingar. Nu bokar vi lunch. I början av mars?

    SvaraRadera
  9. Stort stort grattis från mig som följt dig i smyg då och då :) har oxå tvillingar via äd som är två år. Det är fantastiskt och full rulle mest hela tiden. Sköt nu om dig ordentligt. Hälsning Karin

    SvaraRadera
  10. Hurrrrrrrraaa! Välkommen till den fantastiska tvillingvärlden! Dubbel kärlek :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis! :) spännande! En fråga, (då jag själv är osäker om det är två, de såg inte på tidiga vul) syntes båda direkt, eller får de leta efter andra? Vår ulbild ser lite konstig ut, som om det är något bredvid, men de var osäkra om det andra var en lite till.. Jag vill nog helst att det ska vara en, frisk liten där inne, men välkomnar såklart två. Gillar inte biten med riskgraviditwt dock...

    SvaraRadera
  12. Nej, båda syntes inte direkt. Min gyn "vispade" runt lite på renvrutin och då såg hon tvåan. Den låg lite gömd under och bakom liksom... Så ju senare desto lättare är det att se två (eftersom de är lite större) tror jag att hon sa.
    Du kanske får ta ett nytt ul om någon vecka eller två?

    Kram

    SvaraRadera
  13. JAAA! GRATTIS än en gång till två pickande hjärtan, vilka underbara nyheter!
    Åh så spännande det ska bli att få följa er :)

    SvaraRadera