Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 februari 2015

9+1

Idag har jag inte så mycket att berätta men jag vill ändå skriva här. Alltid är det något som hag kan ha glädje av längre fram.
Inatt när jag vände mig i sängen så kändes det som ett mindre sendrag i magen. Och det var det väl också kan jag tänka. Livmodern som växer är ju faktiskt fäst i senor. Jag gissar att det drog lite i dem.

Jag vill så gärna berätta på jobbet och jag ser fram emot till dess jag gör det. Det är inte kul att hymla och jag vill ju dela min glädje! Men allting har sin tid så jag väntar till den 16/3. Det blir bra.

Vet inte om jag har skrivit det, men BF är den 22/9. Om jag går hela tiden ut vill säga...

Kram

4 kommentarer:

  1. 17/9 är ju en fin födelsedag :-)
    stort Grattis till bebisarna!!

    Kram KarroBarro

    SvaraRadera
  2. Åååh, visst är det?! :-)
    Har tänkt mycket på dig och hoppas att allt är ok.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Allt är bra, Vi reser oss sakta men säkert ur svarta natten :-)

    Kram KarroBarro

    SvaraRadera
  4. Åååh, vad skönt att höra!

    Kramar igen

    SvaraRadera