Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 11 februari 2015

8+0

Jippii! Vecka 9 börjar!
Sakta men säkert... Tycker jag.

Jag är lite svullen om magen. Inte mycket men tillräckligt för att det ska vara lite störande då jag verkligen har byxkris just nu. Jag har gått upp lite i vikt också jämfört med hur jag "normalt" väger. Viktuppgången beror på fel kost och lite motion, alltså. Inget annat.
Det har i alla fall lett mig till min byxkris och nu lär den inte bli bättre. Jag har tittat lite på byxor men så slog det mig att jag kanske skulle satsa på mammabyxor istället. Eller också. Så nu blev jag villrådig och vet inte vad jag vill. 
Klänning är ju alltid ett bra alternativ så det kanske får bli såna till dess jag bestämt mig...
Åh, så jobbigt! Härligt jobbigt!



Kram

4 kommentarer:

  1. Jag har precis samma kris :) Jag kör på mjuka lösa byxor nu, typ haremsbyxor, men inte så lösa, om du förstår vad jag menar? Haha! Gravidbyxor var inget jag gillade, å jag kommer ju vara höggravid under sommaren, å då blir det klänning, eller dessa fantastiskt sköna, mjuka å luftiga haremsbyxor! (Finns snygga på hm å Lindex) Visst har vi helt fantastiska bekymmer? :) ❤️

    SvaraRadera
  2. Bra tips! Tack!

    Ja, sååå jobbiga, hihi! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Bara 30 v kvar; man brukar ju säga att twins blir färdigbakade på 38+0. Kram

    SvaraRadera
  4. Jippiiii!! :-)
    Tackar för påminnelsen.

    Kram

    SvaraRadera