Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 11 februari 2015

Skimmer

Jag vet inte om det är hormonerna eller om det bara är jag... Men jag ser allt i ett rosa skimmer och ler och skrattar åt allt. Nästan lite galet, hahahaa!

Jag är alldeles rörd till tårar av era vänligheter också. Ni tipsar, roar och hejar och jag bara fortsätter att le och suga i mig allt. Tack snälla, snälla ni! Ni bidrar verkligen till det härliga, rosa skimret.

Har hittat grå mammabyxa på H&M som jag ska prova i helgen. Och ett par lite smalare haremsbyxor (tack, Jess!) på Lindex.

Myspyskramar från mig

4 kommentarer:

  1. Å här sitter jag å bölar för att det är så himla, himla, superhärligt att din värld är rosaskimrande, jag är så himla tokglad för din skull. Helt galet.

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Vi har det bra, vi.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. MenGud=)))
    Vad kul!!
    Ser nu den underbara nyheten! Två hjärtan!!!
    Stort grattis ännu en gång!
    All lycka till er!

    Kram kraaam!!!

    SvaraRadera