Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 16 februari 2015

8+5

Så här dags, runt 14:30, blir jag trött, jääättetrött. Sitter i kontorslandskap och försöker att hålla mig vaken...
Idag är magen lite större också men det kan lika gärna bero på förstoppning, hehe.

Förresten! BM ringde idg och jösses, vilken trevlig kvinna! Hon KAN bara inte vara dålig. På onsdag ska jag dit för inskrivning och äntligen kan Fina M följa med. Det känns bra för när Mini skulle komma var han med på allt. Den här gången har han inte kunnat vara med två gånger.
Men det blir nog bättre nu för den här BM ligger i stan och vi jobbar i stan båda två. Kan vi få tider mitt på dagen när det är någon koll, så kan vi gå båda två. Toppen bra!

Nu ska jag fortsätta att jobba i slow motion...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar